FREDRIK BERNMARK

Fredrik Bernmark är en målare som drivit en Målare Stockholm i över 20 år. Fredrik kan sitt hantverk och ställer mer än gärna upp för elever/lärlingar som vill lära sig måleri.

FB’s Måleri & Reparation AB
Eller Måleri Stockholm som de själva kallar sig har varit aktiva i 20 år. De är medlemmar i SMS samt har ett hängavtal, samtliga målare i företaget kan sitt hantverk både innan samt utantill. Företaget har tilldelats DI gasell som delas ut av tidningen Dagens Industri varje år. Denna kvalitetsstämpel gör entreprenören Fredrik till en perfekt lärare för elever som vill lära sig från verkligen om hur man målar. Företagets sekundära inriktning är golvläggning där fokus ligger på  trägolv samt parkettläggning. Erfarenheten är densamma här, företaget har över 20 års erfarenhet som golvläggare i Stockholm.