ÅKE SNELLSTRÖM

Åke Snellström är en duktig Stockholms baserad naprapat som utvecklat en unik behandlingsform för idrottsskador.

Roslagskliniken AB
Roslagskliniken med ett säte i Täby består av ett gäng legitimerade naprapater. Åke Snellström är en utbildad akupunktör som utöver traditionell naprapati även arbetar med elbehandlingar som utvecklats av Roslagskliniken. Denna behandlingsmetod främjar främst för muskel- och ligamentsskador. Idag drivs naprapatkliniken med stor framgång och har utökat sitt upptagningområde till bådeDanderyd samt Sollentuna.

Roslagskliniken AB erbjuder naprapatutbildningar

Roslagskliniken berättar
Kunskaper om att kunna få en patient känna sig lugn inför sitt besök hos sin naprapat är minst lika viktigt som att kunna erbjuda kvalitativa behandlingar. Naprapat branschen är en konkurrensutsatt bransch därför är det viktigt att du som naprapat besitter kunskaper om hur du kommunicerar med din patient på bästa sätt. Detta krävs för att kunna bygga en portfölj med nöjda kunder. Roslagskliniken har behandlat många etablerade idrottsprofiler såsom Greg Hanock, Daniel Tjärnqvist, Andreas Johansson, Marcus Nilsson. Åke Snellström har utvecklat en unik behandlingsform där han med hjälp av likström behandlar sina patienter.

Utbildningsprogram
Utbildningen kompletterar elevens erfarenheter med kunskaper hur man sköter kommunikation samt relation med sina patienter. Utbildningen är anpassad för elever som redan utbildar sig till naprapater alternativt planerar på att göra det.

Du får följande av utbildningen
-Kunskaper inom patientrelationer.
-Kunskaper inom behandlingsmetoder inom akupunktur.
-Kunskaper inom behandlingsmetoder i ett förebyggande syfte.
-Kunskaper inom behandlingsmetoder som med hjälp av likström effektivt behandlar idrottsskador.

Klicka här för att boka utbildning via Roslagskliniken.